Lunch of diner groepen v.a. 15 personen

Voor een diner van 15 personen of meer, werken wij met een keuzemenu, om het voor de keuken haalbaar te maken alle borden gelijk tijdig op tafel te krijgen. U mag dit keuzemenu zelf samen stellen. U mag van onze dinerkaart ( te vinden op deze website ) 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten kiezen.

Hier maken wij kleine menukaartjes van die op tafel komen te liggen, uw gasten kunnen hier op de avond zelf dan een keuze uit maken. Gasten zijn niet verplicht alle 3 de gangen te nuttigen, als er bijvoorbeeld liever koffie/thee gewenst is i.p.v. een dessert is dat ook mogelijk. Er is geen vaste menuprijs, u betaald voor wat daadwerkelijk besteld is.

Als er kinderen bij het gezelschap aanwezig zijn, is het mogelijk voor hun gewoon frites met een kroket, frikandel, kaassouffle, kipnuggets of 1 stokje saté te bestellen.
Graag ontvangen wij na reserveren, uiterlijk 3 dagen voorafgaand aan de gereserveerde datum de keuze voor het menu.

Voor een lunch van 15 personen of meer, werken wij met een keuzemenu, om het voor de keuken haalbaar te maken alle borden gelijk tijdig op tafel te krijgen.
U mag dit keuzemenu zelf samen stellen.
U mag van onze lunchkaart 5 broodjes uitkiezen.
Hier maken wij kleine menukaartjes van die op tafel komen te liggen, uw gasten kunnen hier op de dag zelf dan een keuze uit maken.

*Voor reserveringen en informatie kunt u mailen naar info@spijkers-heemskerk.nl