– VACATURE MEDEWERKER AFWAS SPIJKERS HEEMSKERK M/V –

Wij zijn per direct op zoek naar gemotiveerde afwassers voor Spijkers Heemskerk voor zowel doordeweekse dagen als in het weekend. Je zorgt dat alle kopjes, pannen, borden en soepkommen weer blinken en je helpt de rest van het team met verschillende schoonmaakwerkzaamheden. Je bent dus een onmisbare collega in ons team!

Wat verwachten we van jou?
– Je bent minimaal 15 jaar.
– Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van alle afwas van het restaurant.
– Je bent een harde werker die van aanpakken weet.

Wat kun je van ons verwachten?
– Je komt terecht in een gezellig team waarbij creativiteit wordt gewaardeerd.
– Spijkers Heemskerk beschikt over een ruime keuken en wasstraat met veel werkruimte.
– Een gezellige werksfeer in een gastvrije en uitdagende werkomgeving.– Een contract met een marktconform salaris volgens de Horeca-Cao (afgestemd op functie en werkervaring).
– Ontwikkelingsmogelijkheden.

Geïnteresseerd in deze job? Wij zien graag je CV in onze mailbox verschijnen: info@spijkers-heemskerk.nl