VACATURE MEDEWERKER BEDIENING SPIJKERS HEEMSKERK M/V –

Wij zijn op zoek naar gemotiveerde collega’s (minimaal 18 jaar) voor een fulltime en/of parttime dienstverband bij Spijkers Heemskerk. Ervaring in de horeca is mooi meegenomen maar nog liever zien we altijd die glimlach op jouw gezicht. Door jou voelen onze gasten zich welkom en op drukke momenten houd jij je hoofd koel. Geen horeca-ervaring? Geen zorgen! Wij leren jou de kneepjes van het vak en voor je het weet beweeg jij je, met het dienblad op je hand, soepel tussen alle tafels door.

Verder vinden wij het belangrijk dat je gemotiveerd bent en collegiaal. Want bij Spijkers zijn we een team, met één gezamenlijke missie: onze gasten een heerlijke tijd bezorgen in een sfeervolle, ongedwongen setting.

Wat kun je van ons verwachten?
– Een gezellige werksfeer in een gastvrije en uitdagende werkomgeving.
– Een contract met een marktconform salaris volgens de Horeca-Cao (afgestemd op functie en werkervaring).
– Ontwikkelingsmogelijkheden.

Geïnteresseerd in deze job? Wij zien graag je CV en motivatie in onze mailbox verschijnen: info@spijkers-heemskerk.nl