In navolging van Spijkers Heiloo opende Spijkers Heemskerk in maart 2019 haar deuren aan de Communicatieweg in Heemskerk. Een sfeervol restaurant waar u met een bijpassend drankje in uw hand, kunt genieten van de heerlijkste gerechten.

Bekijk onze menukaarten en het water loopt u waarschijnlijk al in de mond. Wij serveren variërende gerechten uit de Europese keuken, voor elk wat wils! Al onze gerechten zijn met veel passie, liefde en kennis voor u bereid. En dat voor een eerlijke prijs. Van een goed stuk vlees van de houtskoolgrill, gamba’s met romige avocado tot gerookte eendenborst en een wisselend visje van de markt.

Ook de kleine gasten kunnen met een gerust hart aanschuiven bij Spijkers HeemskerkEn bent u vegetariër? Uiteraard zijn wij u niet vergeten! Moeite met kiezen of nieuwsgierig wat u van ons kunt verwachten? Bekijk voor uw bezoek aan ons restaurant gerust alvast even de uitgebreide lunchkaart, de ruime keuze uit onze voor– en hoofdgerechten of smelt van al het lekkers op de dessertkaart.

Bij mooi weer kunt u overigens genieten van de zon op het terras en wanneer het in de avond afkoelt hoeft u niet bang te zijn om het koud te krijgen. Wij beschikken over terrasverwarmers!