In december 2017 opende horeca-kameleon Dave Spijkers een gloednieuwe zaak op een bijzondere plek tegenover het bekende Witte Kerkje in Heiloo. Met de stoere uitstraling van het restaurant, de diverse menukaart en een gastvrij team is Spijkers Heiloo de ultieme plek om te genieten van een lekkere lunch, een gezellig diner of een borrel. Met de juiste prijs- en kwaliteitsverhouding weten wij u dag in en dag uit te verrassen.

Chef-kok Mike de Greeuw is een man van de streek die graag met de seizoenen mee kookt en de menukaart wordt daarom ook elke maand bijgespijkerd. Met zijn passie voor vlees en vis weet Mike u steeds weer te verblijden met zijn creativiteit.

Met veel plezier en enthousiasme verwelkomen wij u in ons restaurant op de Raadhuisweg 3a in Heiloo!

Loopt het water u al in de mond? Reserveer uw tafel door te bellen naar 072 5822235. Wij staan zeven dagen per week voor u klaar vanaf 10:00 uur.
De keuken is geopend van 11:00 uur tot 21:30 uur.