Op zoek naar een gezellige feestruimte voor een verjaardagsfeest, jubileum, geboorte of misschien wel een huwelijk? Naast ons mooie restaurant beschikt Spijkers Heemskerk over een aparte ruimte waar u samen met uw gezelschap in alle privacy kan genieten.

De ruimte is geschikt voor circa 60-80 personen en beschikt over een ruime bar, professionele geluidsinstallatie, een dames- en herentoilet, airconditioning en een privéterras met verwarming. Uiteraard kunt u rekenen op een vriendelijk en enthousiast horecateam, die er alles aan doet om er een onvergetelijke gelegenheid van te maken.

Zin om iets te organiseren, maar heeft u inspiratie nodig? Wij denken graag met u mee! Neem vrijblijvend contact met ons op om uw ideeën en wensen te bespreken.